Bucuresti > Bucuresti.
Publicat
miercuri, 10 mai 2017 , vizualizat de 2819 ori
Tip anunt:
Oferta
Tip:
Secretariat, receptionist
Localitate:
Bucuresti
Salariu :
Confidential
Educatie:Studii superioare
Cautam o persoana deschisa si comunicativa, care sa interactioneze usor cu persoanele din jur (clienti, colegi) inteligenta, intuitiva, organizata, multitasking; dispusa sa invete lucruri noi si sa se dezvolte, care sa-si asume responsabilitatea pentru actiunile sale; cu o atitudine pozitiva.
Ce va face in momentul angajarii:
Activitati administrative precum scanat documente, indosariere, intocmirea de AWB-uri, relatia cu firmele de curierat; raspuns la telefon, redactat diverse documente, introdus intrarile in programul SAGA.
Pe parcurs, dupa ce se acomodeaza se va ocupa de intocmirea facturilor, inregistrarea facturilor de intrare (NIR-uri), precum si a celor de iesire.
Ce invata, cum se dezvolta:
Va invata notiuni de contabilitate, isi va dezvolta abilitatile de comunicare si relationare, va deprinde notiuni financiare, tehnice si din domeniul sistemelor de securitate.
Va face diferite task-uri care au legatura cu administrarea biroului.
Contacteaza vanzatorul
▼ Anunturi la fel cu "office admin " din Bucuresti
Bucuresti / Locuri de munca / Secretariat,receptionist angajez receptionera sezoniera la mare. CV trimiteti pe adresa de e mail rg_pd [at] yahoo Pentru...
Bucuresti / Locuri de munca / Secretariat,receptionist Companie de asigurari cu traditie in Romania, organizeaza concurs de recrutare si selectie pentru...
Căutari referitoare la OfficeAdmin bucuresti Secretariat receptionist