Bucuresti > Locuri de munca > Secretariat, receptionist

Office/Admin

Cod anunt: :# 1942765
Data de publicare : 10-mai-17

Salariu /lunar:Confidential

Localitate:Bucuresti

Zona/amplasament:Sector 2

Telefon:
Educatie:Studii superioare
Cautam o persoana deschisa si comunicativa, care sa interactioneze usor cu persoanele din jur (clienti, colegi) inteligenta, intuitiva, organizata, multitasking; dispusa sa invete lucruri noi si sa se dezvolte, care sa-si asume responsabilitatea pentru actiunile sale; cu o atitudine pozitiva. Ce va face in momentul angajarii: Activitati administrative precum scanat documente, indosariere, intocmirea de AWB-uri, relatia cu firmele de curierat; raspuns la telefon, redactat diverse documente, introdus intrarile in programul SAGA. Pe parcurs, dupa ce se acomodeaza se va ocupa de intocmirea facturilor, inregistrarea facturilor de intrare (NIR-uri), precum si a celor de iesire. Ce invata, cum se dezvolta: Va invata notiuni de contabilitate, isi va dezvolta abilitatile de comunicare si relationare, va deprinde notiuni financiare, tehnice si din domeniul sistemelor de securitate. Va face diferite task-uri care au legatura cu administrarea biroului.





Post a FREE Ad

Contacteaza vanzatorul