Bucuresti > Bucuresti.
Publicat
luni, 11 ianuarie 2016 , vizualizat de 3473 ori
Tip anunt:
Oferta
Tip:
Secretariat, receptionist
Localitate:
Bucuresti
- Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat
- Cunostinte operare PC, in special pachetul Office la nivel avansat; navigare internet
- Abilitati de comunicare excelente, prin telefon, email, cu partenerii interni si externi
- Abilitati de negociere si convingere
- Persoana serioasa, exigenta, creativa, cu initiativa, dornica de perfectionare
- Capacitate de organizare a timpului si sarcinilor de munca
- Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate
- Varsta peste 40 ani
- Preferabil absolventa facultatea de inginerie
Contacteaza vanzatorul
▼ Alte anunturi asemanatoare cu "angajam asistent manager " din Bucuresti
Bucuresti / Locuri de munca / Secretariat,receptionist Companie de asigurari cu traditie in Romania, organizeaza concurs de recrutare si selectie pentru...
Bucuresti / Locuri de munca / Secretariat,receptionist Societate zona piata Domenii angajeaza persoana cu studii superioare finalizate sau in curs pentru activitati...